שיווק דיגיטל
התוכנית מאושרת במערכת גפ"ן | תוכנית מספר 38314 | משרד החינוך
פיתוח מיומנויות שיווק וקידום עסקי
שיווק דיגיטל
מיועד להקנות ללומדים את הכלים העכשוויים המשמשים את אנשי השיווק, מנהלי הדיגיטל ומנהלי המדיה החברתית תוך מבט רחב ומעמיק – לשם ניהול ערוצי המדיה השונים, ולצורך קידום אישי וקידום עסקים. תכנית הלימודים כוללת התנסות מעשית בחשיפה ותרגול של הפונקציות והכלים הרלוונטיים.
הקמת קמפיינים, ביצוע אופטימיזציה הלכה למעשה, וכן ניהול אפקטיבי של מותג/עסק ברשת החברתית לאורך מחזור חייו. המטרה המרכזית של התוכנית ועיקריה: להקנות כלים מקצועיים ללומדים תוך אפשרות להיכנס לתחום ולעבוד בו מגיל צעיר. בסוף התוכנית התלמידים יהיו מוכשרים לנהל את דפי הרשתות החברתיות של בית ספר, מחלקת הנוער וכו'.
בין הנושאים הנלמדים בקורס:
- ניהול ערוצי מדיה חברתית – היכרות עם הפלטפורמות השונות ולימוד ניהול ערוצי מדיה לצרכים אישיים ועסקיים.
- יצירת קמפיינים דיגיטליים – תכנון, הקמה, וניהול קמפיינים לקידום מותגים ועסקים.
- אופטימיזציה ושיפור ביצועים – ביצוע אופטימיזציה לקמפיינים בזמן אמת לשיפור תוצאות.
- ניהול מותג לאורך מחזור החיים – פיתוח ושימור מותגים בעידן הדיגיטלי, תוך ניהול אפקטיבי לאורך זמן.
- התנסות מעשית – תרגול כלים ופונקציות רלוונטיים לניהול שוטף של דפי רשתות חברתיות.
הערך המוסף
לתת מקום לחניכים להביא את עצמם לידי ביטוי, ועל כן במהלך כל התוכנית ינתנו הדגשים בנושאים הבאים: